tisdag 11 juli 2017

TILLFÄLLIG PAUS

Mina fina bloggvänner, det kommer bli paus ett tag på min blogg, jag känner att orken och viljan inte finns med mig trots att jag älskar att blogga finner jag inte ron att skriva varken vettigt eller intressant eller kul att läsa.
För mycket med allt just nu, 
Min Kropp mår inte alls bra och orken börjar försvinna trots mediciner,
sonen behöver allt stöd han kan få.
Så min lilla lediga tid jag har ska jag nu spendera med familjen.

Kommer fortsätta att läsa era bloggar, ni får mig att skratta, le och njuta av allt ni gör, ni är fantastiska 
Men nu blir det en alldeles Frivillig och Bestämd paus 
och vill ni komma i kontakt med mig finns jag alltid på 
gemsofmylife@gmail.com

Ni glömmer väl inte GEMSWEEKLYPHOTOCHALLENGE där alla är välkomna med sina tolkningar till nytt ord varje vecka !

Ta hand om er sötnosar och glöm inte att

PUSS & KRAM

12 kommentarer:

  1. Förstår dig helt och hållet! Du verkar ha det riktigt tufft just nu. Å det mitt i den svenska sommaren, där du borde kunna ta det lugnt och vila upp dig. Ja, inte ens vädret är på din sida. Alltså japp, jag förstår dig helt och hållet!

    Önskar dig allt gott - det bästa som finns faktiskt! Hoppas innerligt att några/många veckors semester utan tvång av något slag gör susen för både dig och sonen.

    En stor, varm och hård styrkekram till dig, för den förtjänar du mer än någon annan!!!

    PS. Du verkar låta "rulla på" fotoutmaningen ser jag. Hoppas den inspirerar dig en aning. Den ger mig full av inspiration i alla fall:-) DS.

    SvaraRadera
  2. Ha dé så gott finaste ... ❤️
    Jag är ju väldigt sporadisk i mitt bloggande p.g.a liknande orsak!

    /Kraaaamar i massor

    SvaraRadera
  3. Var rädd om dig och familjen❤️

    SvaraRadera
  4. Så klok du är :) Hurra för frivilliga pauser - vi finns kvar här nrä du orkar mer och lusten faller på :) Foto-utmaningen glömmer vi inte *tummen upp*

    SvaraRadera
  5. Ett klokt beslut tycker jag. Du, din hälsa och din familj är viktigast. Jag väntar på dig.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  6. Var rädda om er. Ni är viktigast. Ge er den tid ni behöver. Krya på er kramar från mig.

    SvaraRadera
  7. Ta hand om dig och familjen - de är det viktigaste du har. Jag hoppas att du ändå hinner njuta av sommaren och ladda batterierna. Ha det så bra finaste Sanna! Kram

    SvaraRadera
  8. <3 <3 <3
    Klokt val även om jag tycker om att läsa din blogg. Spar kraft och energi till det absolut viktigaste och det är dig själv så du orkar med att hjälpa de övriga i familjen. Du vet ta på dig syrgasmasken själv först innan du hjälper andra... Kram

    SvaraRadera
  9. Jag är bara ett samtal iväg 💕💕
    Saknar dig massvis - ring om du orkar. Är ledig imorgon söndag och på måndag.
    All kärlek till dig 💕

    SvaraRadera
  10. Ta det lugnt ... sköt om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Sköt om dig.
    Många kramar <3

    SvaraRadera
  12. Ta hand om dig och din familj. Blogglandia finns kvar! Kram!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne