söndag 2 juli 2017

Fortsatt Cliff och Roliga BAD-skyltar

Ja så var det dax igen..... familjen Cliff Barnes (vi-vilka annars...;) 
har varit med om ännu en sak som INTE kan hända....
Under centrifugen splittrades hela glasfronten, det var bara tur att ingen stod i tvättstugan just då genom att jag hade tvättat strandfilten och bara skulle centrifugera den en ggr till. 
Barnen och jag var uppe då. vi hörde smällen, och som sagt tur var väl det...
Nu ska jag inte skylta med vilken maskin det var, den var 10 år gammal men borde ha stoppat när en del av filten fastnat i kanten under tiden.
Men men nu vill jag komma till ngt mycket roligare
SKYLTSÖNDAG
som härliga BP förvaltar vidare 
Som vanligt en stor Tack för att du orkar !!!

TEMA - BAD 
(för det var ju veckans ord att tolka i fotoutmaningen också)
Dagens skyltar är inte egna utan fyndade och lånade på nätet, jag hoppas ni får lika många skratt som mig haha 

Alltså kan det ens varit en kvinna som kommit på detta namn för nakenbadet för kvinnor, 
eller är det bara jag med min "snuskiga" fantasi som tycker namnet är lite dumt..haha

 Bra där !! !männen kan ju få blad i byxorna, Att detta ens behövs skriva ut....haha

 Så skönt att veta !!!!

 och inte bara ibland ;) haha


 Denna fick mig att skratta högt, helt underbart och omvänt Då det är chefens skylt till dom anställda haha

NU önskar jag er en underbar söndag och om ni får tillfälle tittar på starten för Gotland Runt

PUSS & KRAM

5 kommentarer:

  1. Haha! Underbara skyltar! Och din och BP's veckoutmaning är ju perfekta att kombinera :-D

    Men usch och fy för tvättmaskinen! Vilken TUR att ingen var i närheten. Läskigt...

    SvaraRadera
  2. Men usch så otäckt mé tvättmaskinen,att det kunde hända *ryyyser ........
    /Kram pårej ... ❤️

    SvaraRadera
  3. Det där med tvättmaskinen är otäckt. Undrar varför det hände. Det borde ju inte kunna hända överhuvudtaget tycker jag... Hoppas att du kan reklamera tvättmaskinen.

    Skyltarna är härliga, speciellt den första, andra och sista. Japp, den sista tar priset:-)

    1000 tack för en härlig skyltning som fick mig att skratta gott. Stort tack för länken också:-)

    SvaraRadera
  4. När Yngsta jobbade som Au-Pair i England hände samma sak henne där, en av de första veckorna dessutom...

    SvaraRadera
  5. Tack för roliga skyltar med stor humor! Kan inte välja den jag tycker är bäst. Alla var bra!
    Illa med dtvättmaskinen men skönt att ingen blev skadad när dte hela hände.
    Stor kram!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne