måndag 15 maj 2017

Tillbakablick

Eftersom det är måndag vill jag försöka hitta ljuspunkterna i förra veckan.
Det är bästaste EVA som gett inspirationen och har startat Tacksamhet (varje måndag) 
( hennes fina Tacksamhets-tekopp)
Det jag kan se tillbaka på i förra veckan, som gav mig extra energi & värme är 
  ❤️   ❤️  ❤️ 

❤️  Min älskade Trollunge blev 13 år och därmed tonåring ❤️



❤️ Maken min har stått ut med mig i över 20 år, Vi har gått igenom berg och dalar, fallit djupt och klättrat högt, jag hoppas av hela mitt hjärta att han står ut i minst 20 år till ;) ❤️
Love You 



❤️ Sonen mår bättre, efter en djävulskt tung vecka för honom ❤️

❤️  underbara bröder som ställer upp i ur och skur, hela familjen min älskar er...

° Snön som försvann lika fort...som den kom

°Att jag var för trött att plantera några blommor förra veckan, då kanske dom överlever nu eftersom jag hade "bestämt" att vänta till denna helg ;)

❤️ Sprakande eld i öppna spisen

° Ljuset på morgonen.

° Pizza Kväll

° Ärliga Härliga Bloggvänner, Love you to

° Att så många hittat in och är med och tolkar veckans ord med FANTASTISKA HÄRLIGA BILDER på 
GEMSWEEKLYPHOTOCHALLENGE
❤️ TACK ❤️



God Natt mina hjältar önskar er kärlek och energi !!!

PUSS & KRAM

10 kommentarer:

  1. Inga problem att stå ut med dig i totalt 40 år tycker jag:-)))
    Toppen att stackars sonen mår bra igen och din fotoutmaning har jag ju kommenterat förut - bästa tillskottet på fotofronten ever sedan Fototriss försvann:-) Stort GRATTIS till en succén!!!

    SvaraRadera
  2. En fin lista :) som vanligt! Pepprad med hjärtan - bokstavligt och bildligt!
    Ser fram emot ett boktips ;)

    SvaraRadera
  3. Vilken bra lista. Denna veckan också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns saker man glömmer då man bara koncentrerar sig på dåliga saker ❤️ Så det här är ett bra sätt att tänka till ❤️

      Radera
  4. It's wonderful post. Thank you for sharing your thoughts and for hosting Gems Weekly Photo Challenge.

    SvaraRadera
  5. Det är lätt att hitta guldkorn på våren! Ljuset på morgonen är ett!
    Gillar din fina hjärtelista!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne