måndag 8 maj 2017

Skyltat med Tacksamhet

Jag vet att det är måndag, men tyvärr hände det saker jag inte kan eller vill gå in på här i bloggen, 
så det får åter igen SORRY,  bli En försenad
SKYLTSÖNDAG
som härliga BP förvaltar vidare 
Tack för att du orkar !!!
TEMA: Veckans som varit
Nu har det blivit reklam för DESTI, och jag skulle berätta hur den fungerar mm.
Jag använder endast den här nu och den fungerar både på mig  och resten av familjen, trots att den är utan Aluminium. Japp det är aluminiumet som i vanliga deos gör att man inte svettas, man täpper för.
Men jag vill inte göra så mot kroppen (och det är jag) men ändå vill jag ju ha en deo som ändå fungerar som antiperspirant ( för vem vill ha svett ringar under armarna )

OK nu får dom GRATIS reklam, men det står jag för !!! Ni som känner mig vet att jag aldrig rekommenderar ngt jag inte tycker om själv, det gäller allt från kaffe till vin ;)
Vill Du läsa mer kan du gå in på deras
Som vi skrattade när vi skulle läsa mot varandra , det är inte lätt trots att jag vet allt utan och innan då jag varit med och testat produkten sen start. 
Ps. För er tvivlare som tror att jag gör detta för att tjäna pengar så nä...
jag får inte betalt eller äger ngn del i produkten och därför vill få fler att använda den.... 
Men jag får Deon att använda, och genom att varken jag eller ngn annan i familjen vill ha ngt annat är det för mig en perfekt deal, och ja det är väl en slags betalning av en produkt jag älskar och vill att flera ska få chansen att testa, men egentligen inget jag behöver skriva här om då dom faktiskt har en egen byrå som sköter reklam :)

Så till Urban Deli, där vi var i veckan och åt deras fantastiska hamburgare, och avslutade med en tryffel som var så underbar, men trots det inte gick at få ner. Vi vart proppmätta :)
Och det lilla arket tryffeln låg på skyltade med en massa...
Vi fick ROSE lemonade och vattnet serverades i Elefantflaskan, tycker dom får ihop allt så himla bra på UD (Urban Deli) ett av mina favoritställen och det finns även i sickla, där jag oftast går.
ok mycket reklam nu hahaha
Men även detta ställe tycker jag är suveränt både personal och mat ! 
Tack för åter igen BRA SERVICE och GOD MAT !!
Något annat att skylta med är
Båtsaker som behövs köpa nya, och inte är dom billiga heller... SUCK,
 men vår ribb AMY får vara med ett tag till..

Det var dom få "skyltar" och reklam (sorry, men för VÄLDIGT bra saker ;) 
jag bidrog med denna ggr.

Eftersom det är måndag vill jag även försöka hitta ljuspunkterna i förra veckan.
Det är bästaste EVA som gett inspirationen och har startat Tacksamhet (varje måndag) 
( hennes fina Tacksamhets-tekopp)
Det jag kan se tillbaka på i förra veckan, som gav mig extra energi & värme är 
  ❤️   ❤️  ❤️ 
  • Många skratt och energi på Reklaminspelningen
  • Alltid lika bra Service och Mat på Urban Deli i Sickla
  • Läkare som tar tag i saker, som fallit mellan stolarna då det hänt alldeles för mycket. 
  • Böcker, en värld att försvinna i för ett tag
  • Fågelkvitter
  • Vårblommor och knoppar
Jag måste vara EN av dom "starkaste" personerna som finns då...
Men ärligt... Ibland undrar jag när det slutar med allt som händer, när är det tillräckligt.


Ta hand om er SÖTNOSAR och ha en underbar vecka

PUSS & KRAM

11 kommentarer:

  1. Lite roligt då jag läste ditt förra inslag om Styrka så tänkte jag att du borde ha en bild av dig själv ( och även din familj ) men min första tanke var dig :D

    Alltid bra med deo som funkar och bra service och mat är bra det med.

    Ha en underbar kväll nu.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så snäll finaste Ann-Sofie !!!
      Jag hoppas att allt är bra med dig och att värmen nått även er over there.
      Stor Kram till dig sötnos och önskar dig en underbar kväll

      Radera
  2. Vilket underbart inlägg! Du får göra hur mycket reklam du vill, bara bilderna (=skyltarna) är så otroligt bra fotade. Otroligt snygga foton - bästa ever!!!
    Tusen tack för att du skyltar och länkar:-)

    Å nyfiken blev jag när jag såg reklaminspelning i din tacksamhetslista...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är snäll BP och jag lovar att du ska få se den knasiga inspelningen ❤

      Radera
  3. Du är så stark min älskade vän ❤ Det är tillräckligt för länge sen men tyvärr funkar ju inte så.....
    Jag jobbar till kl 16 i morgon - du kan väl ringa om du orkar?!
    Jag saknar dig ❤❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. ❤❤❤ Maria min ängel, du vet ju allt och som du säger det känns som det aldrig tar slut !!! Det är bättre nu så du vet ❤❤❤ ring i morgon om du vill
      Kram

      Radera
  4. Ett inlägg med tänkvärdhet,skyltar,livet, glädje och tacksamhet. Du är stark och jag grunnade mycet på den tänkvärda skylten. Ligger mycket i den. Väldigt mycket.
    Skulle gärna testa denna deo vid tillfälle, så bra att du berättar om den.
    UD gillar vi och är ganska ofta i Sickla som jag tycker är superbra på alla sätt. Men även den på Nytorget gillas. (Lite snorkig personal där ibland, men aldrig i Sickla...)
    Många tankar till dig och jag skickar en stor kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart ska du testa den !!!! Hör av dig när du kommer hem så vi snart får ses vännen

      Radera
  5. Att man gör reklam på sin egen blogg behöver man knappast be om ursäkt för :) Är det bra grejer så är det! Alltid kul att höra om sådant folk gillar. Vi andra har ju inget köptvång för det ;)
    Gillar din lista. Förutom våren så fastnar jag för "läkare som hittar saker mellan stolarna" och böcker :) Alltid böcker!
    Ha en fin fortsättning på veckan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stor varm kram finaste Eva det gör så mycket att tänka tillbaka och se att det finns fantastiska saker som sker hela tiden ❤❤❤

      Radera
  6. Så här kan man också tolka skyltning.
    Det är det som är så fint med BPs och Pumitas utmaning, att vi kan sätta in allt från etiketter till planscher och allehanda texter, eller ha regelrätta skyltar :-)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne