onsdag 10 maj 2017

Finaste Lillebror

Idag fyller en av dom mest underbara personerna jag känner
40 år
Min Fina LILLEBROR JOHAN
( jag kan säga att han är en av dom mest underbara, mest omtänksamma, mest ärliga, mest snälla, mest tålmodiga person jag vet )
Han är inte bara fin på utsidan, han Har ett Hjärta av GULD,
 något han har ärvt av min mamma, egenskapen att alltid få alla att känna sig omfamnade omhändertagna, och lugna. Det finns verkligen få som honom i denna värld! Ja Jag är stolt över att ha båda mina fantastiska bröder, men Johan är unik och skiljer sig både från mig och mellanbror, han sprider ett lugn och otrolig kärlek var han än befinner sig.
STORT GRATTIS TILL MIN FINA LILLEBROR
på 
40-års dagen

( nu förstår jag dock inte att DU blir 40, det betyder ju att jag fyller...... 49..... IHHHHHH vad hände haha ;)


PUSS & KRAM

7 kommentarer:

  1. Grattis till honom och till dig som har en så fin bror!

    SvaraRadera
  2. OJ vad ni är lika!! Hälsa att gratta brorsan!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Så fin ...
    ❤️-ligt Grattis till honom & Kram pårej!

    SvaraRadera
  4. Stort och varmt grattis till din lillebror och jag förstår att du är glad och stolt över din fina bror.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  5. Stort GRATTIS till lillibrorsan som dessutom är väldigt stilig och snygg;-) Men det verkar gå i din familj - att vara snygg alltså:-)

    SvaraRadera
  6. Grattis till din lillebror på hans dag :D

    SvaraRadera
  7. Lillebror min hälsar och tackar och hade fått läsa av frun som visade honom inlägget
    Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne