måndag 3 april 2017

Försenad Tacksam Skyltning

En försenad
SKYLTSÖNDAG
som härliga BP förvaltar vidare 
Tack för att du orkar !!!

I helgen var jag på Konferens i Trosa med arbetet.


Där fanns det små "skyltar" tom på tvål

Och det är skönt att veta att tiden är samma var i Trosa jag än är ;)

 Toaletterna hade egna skyltar

Och så vann vi i laget ABBA - Disco inferno champions 2017-
(mer om det sen)

 Promenaden i Trosa visade en del skyltar också

Cyklar kan användas till mycket

Så får ni en skymt av mitt rum, kommer visa mer senare

För att tänka tillbaka på bra saker som hände veckan innan, glömmer jag inte Tacksamhet
Det är bästaste EVA som gett inspirationen och har startat Tacksamhet (varje måndag) 
( hennes fina Tacksamhets-tekopp)
Det jag kan se tillbaka på i förra veckan, som gav mig extra energi & värme är 
  ❤️   ❤️  ❤️ 
  • Svärmor mår bättre nu, trots operation som gick fel. 
  • Revisionen gick bra och vi fick sluss i kanten för väl skött företag
  • Min omtänksamma make, som finns för mig i alla situationer ❤️
  • Solen och värme på söndagen
  • Rum med badkar, på konferens (badade så mycket jag kunde  och hann ;)
  • Egen tid
  • Kvällar med ork att läsa böcker
  • Bubbel Alltid lika gott
Nu hoppas jag att ni som tittar förbi får och har haft en Underbar START på veckan

Puss & Kram

7 kommentarer:

  1. Visste inte att världens ände kunde vara sååååå attraktivt! Men det är det ju tack vare dina fina bilder:-) Å vet du vilken bild jag gillar bäst - jo, näst sista fotot med cykeln:-)

    Åsså skyltar du med världens ballaste hotellrum också. Ska bli skoj att läsa om dina äventyr på världens ände. Har varit där två gånger under sommaren. Tyckte att Trosa var riktigt mysigt, men jag skulle aldrig vilja bo där. Lappsjuka du vet;-)

    Tusen tack för att du skyltar och länkar:-)

    SvaraRadera
  2. Hej! Roligt att du orkar blogga ska försöka ta upp det jag med! Det där hotellet gillar jag verkligen och du har hittat många skyltar, jag brukade bara bidraga med en!:) Roligt att få ta del och läsa mer om dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Perfekt med en konferens i fina Trosa och dessutom bo på härliga Bomans. (Har gjort det privat) En ren njutning! Och att konferera i den miljön går ju så mycket lättare.
    Härliga skyltar och du har lyckats fånga den fina stan och muljön på Bomans dessutom.

    Vad gäller tacksamhet så finns det mycket som gav dig det där extra och så önskar man ju det ska vara.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Det där rummet vill jag verkligen se mer av :)
    Det är fint i Trosa - även om de bygger husen lite för höga för flygande häxor ... tydligen ;)
    Läsa böcker om kvällarna :) Det gillar jag ... som sagt; när man orkar!

    SvaraRadera
  5. Bomans är så mysigt!
    Även för att bara fika/äta på om man är där över dagen.

    Låter som du har mycket bra kring dig just nu <3

    SvaraRadera
  6. Trosa är fantastiskt! Har du inte varit där på sommaren måste du ta med dig familjen och åka dit. Ni som gillar båtar också. Man kan gå hur länge som helst i hamnen och spana in alla snyggingar som ligger där. Och då måste du ju åka förbi Gnesta också :)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne