torsdag 6 april 2017

BlomsterPrakt


Har varje vecka ett nytt TEMA / ORD att tolka med ett eller flera kort
Kika gärna in där (länken i namnet ovan) och titta på alla fina härliga tolkningar
Veckans ord är

~  BLOMMOR ~


Härlig BlomsterPrakt i bukett

Vackra blommor i i den lika vackra staden Mogan på GranCanaria.

Tänk att blomsterblad är lika vackra fast dom fallit av klätterrosen

Ni som känner mig vet att jag INTE har gröna fingrar utan tyvärr verkar dom inte alls vilja göra som jag vill och som min man sa till mig -vi kan öppna en självmordklinik för blommor hmmmm jodå har visat den fina palmen jag fick av min mamma och efter ett tag bara var en grön pinne

Ta hand om er nu och njut av värmen och solen

Nu tar jag semester över påsken och hoppas att jag då får mer tid att kunna skriva och läsa era bloggar, Jag saknar er alla men just nu snurrar ekorrhjulet lite för snabbt.

Puss & Kram

10 kommentarer:

  1. Åh,så vackra blomsterfoton 🌸 ...
    /Kram fina du!

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker fotobukett du ger oss. Stort tack! Jag tittar och njuter.
    Önskar dig en härlig semester och resa. Njut finaste Sanna.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Vackra blomster och så ger du mig minnen från Mogan! Inte illa <3
    Kram!

    SvaraRadera

  4. Kör försiktigt och ha det riktigt gott.

    Blomster-kram ♥

    SvaraRadera
  5. Fantastisk blomsterprakt här hos dig!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken färgkick! Otroligt fina bilder. Du och jag verkar ha samma icke-gröna fingrar, fast jag håller mig till orkidéer som hos oss har en max livstid på fem dagar;-)
    Njut av semestern med förhoppningsvis fint väder.

    SvaraRadera
  7. Snart har vi den blommande säsongen här igen :) Underbart!

    SvaraRadera
  8. Många vackra blommor. Ha en fin ledighet!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne