söndag 12 mars 2017

Suddig vardag i Skylt Söndag

Mitt bidrag till 
SKYLTSÖNDAG
som bästaste BP förvaltar vidare och 
tur är det för hos skyltare kan man alltid få sig ett gott skratt och det kan behövas ofta och mycket :) 

TEMA: vardag i suddighet..
( måste varit sååå trött för suddigare skyltar får man leta efter ;)

Eftersom jag legat sjuk hemma har det inte alls blivit mycket letande efter skyltar, men när jag var i stan förra veckan tog jag ett kort på skylten för reklamföretaget vi arbetar med och fick med 2 andra på köpet ;)

 På andra sidan gatan fanns en tidnings redaktion ?! 
Har tyvärr aldrig sett denna tidning varken på nätet eller i pappersform men vem skulle inte vilja ha en tidning med GLADA NYHETER :)


 Det var mina egna skyltar denna vecka men avslutar med SKYLTNING från Stockholms Skärgård.


Önskar er en underbar och härlig sista dag på denna vecka

Puss & Kram

8 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre <3
    Skärgården är vacker!

    SvaraRadera
  2. Visst är det roligt man upptäcker en skylt och får ofta minst en på köpet, åsså blir det en rolig mix av skyltar i stotalt olika stilar och budskap. Perfekt!
    Tidningen har jag heller inte hört talas om, men glada nyheter bredvid ett bageri kan inte vara fel;-)
    Bättre skyltning för Skärgården får man leta efter. Enormt bra bild!

    Tusen tack att du skyltar och länkar:)

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du mår lite bättre nu när vårsolen tittar fram. Sista skylten från skärgården - blir min favorit. Kram kram

    SvaraRadera
  4. En tidning med glada nyheter vore onekligen omväxling tycker jag :D

    SvaraRadera
  5. Hoppas du är på bättringsvägen! Underbar sista bild!
    Tidningen med bara glada nyheter hittar du här: http://www.tillit.info/
    kram

    SvaraRadera
  6. Jodå, visst finns det en tidning med glada nyheter!
    http://www.tillit.info/
    Skyltsöndagskram!

    SvaraRadera
  7. Visst är det så att en del skyltar helt enkelt inte kan vara stilla? Jag har också en hoper som är rätt suddiga... ;-)

    Ha en braig start på veckan!

    SvaraRadera
  8. Du har en viss tråd i det hela ser jag och det är en aning "suddighet" och jag gillade dina bilder. Och glada nyheter är allltid trevligt, men tidningen är ny för mig. Kul med en tidning som inte riktigt finns. Men den är kanske kommande...
    Stockholm skärgård är så fin och jag njuter av att se din bild.
    Hoppas nu att du mår bättre.
    Stor kram och många tankar.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne